Dåligt bemötande från Rikshem

Jag har varit utan fungerande spis sen natten mot lördag nu. Det har gjorts flera felanmälningar ( via telefon samt hemsida ) och inte ett skit har hänt. Pappa ringde och pratade med Rikshem och enligt dom så försöker dom göra nåt åt detta..  Ska det verkligen ta så lång tid? Hade det varit Östersundshem, som jag hade förut, så hade någon kommit igår morse och i alla fall tittat på spisen och frågat mig om vad som hänt. Jag börjar bli rejält less och förbannad, eller ja det har jag varit redan hela dagen.

Man kan ju tycka att det är brådskande när en spis inte fungerar! Ja jag har mikro, men jag har inga pengar att handla för och det jag har i frysen kan jag inte göra nåt med i mikron. Får pengar på torsdag, men det känns ju inte alls kul om jag ska få behöva vänta några dagar till innan jag har en fungerande spis.

Tycker det är extra dåligt eftersom den spis jag har nu har jag ju fått felanmäla en gång tidigare också, då gick även en huvudsäkring så dom var snabbt hos mig.. Det var samma sak då, kontakten.

Pappa skulle kontakta Hyresgästföreningen åt mig. Jag har ju svårt att ringa själv ( telefonfobi) och då är det bra någon annan kan göra det åt mig. Jag var smart nog att gå med i Hyresgästföreningen för bara en kort tid sedan.

Igår mådde jag alltför dåligt för att ens försöka ringa själv och göra anmälan.

Får inte gå till så här!!

 

Dela detta:

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte.

zzzz yeaaah xx rolleyes pray party hug hahaha grrrr asg angel QQ PHU OO ;) :| :woot: :trött: :thumbsup: :star: :sick: :rose: :nolove: :nerd: :love: :hmm: :eyes: :dreaming: :clap: :bow: :bigblush: :bee: :S :P :DD :) :( 8)