Jobbigt läge

Idag fick jag sms om att min nya säng fanns att hämta hos Jysk. Blev lite brydd. Men sen fick jag ett annat sms nån minut efteråt där det stod att jag skulle ringa det nummer som var med i smset för att bestämma när sängen ska levereras till mig. Usch, det blev genast jobbigt för mig, jag som har sån telefonfobi. Ringde numret men det var ju sånt där så man måste välja en siffra för att komma vidare dit man vill. Jag gav upp då för jag blev så osäker. Säkerligen är det ju KUNDTJÄNST jag skulle till och inte höra öppettider  ( siffra 1 ) eller ringa till huvudkontoret (siffra 3 ). Till saken hör att jag fick det intrycket, då jag köpte sängen, att den som ska köra hem den till mig skulle ringa MIG för att bestämma dag och runt ungefär vilken tid. Jag avskyr sånt här faktiskt. Sängen hade ju gärna fått komma till mig idag, men nu ser det ju ut som det gör, kolla bara förra inlägget. Det lär ju se så ut några dagar till också.  Det lär ju fixa sig, jag gick in på Jysk’s hemsida och skickade dom ett mail där jag talade om hur det ligger till. Finns ju ingen annan som kan ringa åt mig och ja, jag vill ju egentligen fixa med allt själv så gott jag kan.

IMG_4776 IMG_4777

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *